28 Aralık 2007 Cuma

Happy F*!%in' New Year!

Yeni yıl geliyor, içimizden biri ise "Neden döndüm Londra'dan?" bunalımında olmakla beraber, bol bol yemekte. Bildireyim dedim.

kKkKkKkKkKkKk