18 Şubat 2008 Pazartesi

hell yeah, it's snowing again

Bu aralar fevkalade bir şekilde Fransa adlı ülkeye bilmediğim bir nedenden ötürü geliştirmek zorunda olduğumu hissettiğim üniversite kariyerimi sürdürmek amaçlı başvuru yapmak ve dolayısıyla kaytarabileceğim bütün dersleri itinayla terketmek veyahut ekmek gibi uğraşlara sahip olan ben, dışarıda lapa lapa yağan kar, bir erzurum-kars çehresi kazanan ev(im), minik minik içtiğim sıcak salep, fonda çalan güzel müzik, manik depresif kalbim, çözmediğim testler ve aldığım kilolar nedeniyle birkaç gün süreyle tatil edildim; ne yazdığıma aldırmayacak kadar -her zamanki gibi- mutluyum.

kk

6 Şubat 2008 Çarşamba

Cıngıl bels

Allahım, yine mi doğumgünüm?!! Niye neden nasıl?? Eğer bir yerlerde 'Doğumgünlerinden nefret edenler cemiyeti' gibi bir kuruluş varsa, hemen üye olacağımdır. Kendi doğumgünüm olsun, başkasının doğumgünü olsun, hiç ayırmam kayırmam. Kutlama yapmak için ne gereksiz bi neden! Bebek doğar kutlarsın, 1 yaşına basar kutlarsın, 2 3.. Hadi tamam, onları da kutla. Hatta şöyle bi 7 yaşa kadar falan kutla. Ama ilerisi? Eşşşek kadar adam olup hala doğumgünü kutlamaya çalışmak o kadar saçma geliyor ki. Belli ki çoğunluğa göre gayet doğal bir istek ama..Sanırım doğumgünlerim hep Şubat tatiline denk geldiği için böyle oldu bu. Ama olan olmuş işte. Herneyse. İyi ki doğdum ben, bari.
t