Kış gelsin Kış gelsin Kış gelsin
Kış gelsin Kış gelsin
Kış gelsin,
Kış gitmesin.
CMN147 adı altında sorguya açık varlığını sürdüren ders -ya da '
şey'- yokolsun.
Gelecekten bu zamana bir (1) adet terminatör yollamak suretiylen bu dersin, arkasındaki ekibin, mantığının peşine takmak isterim. Kıromarti ya da Viki gibi değil ama, Ketrin Vivır gibi,
Şörli Mensın gibi. Kuul olacak. Görevi de bu olacak: Törmineyt CEMENE.
Ya da ben bağımlı gibi TSCC izlemeyi bırakıcam, oturup CMN ödevlerini yapıcam.
Ya da kalkıp Finlandiya'ya gidicem. Ya da Kanada'ya iltica edip Yukon Teritori'ye yerleşicem. Ya da THY kampanyası hala sürmekteyse eğer ki Stockholm'ü falan görücem.
Belki de Kubura -hani şu ortadan kaybolan bılogmeytim- yemek yapmayı bırakır. Ya da dur dur niye bırakıyomuş, gelir bana yemek pişirir. Hem işi ne ki?
Ha bir de, biz İskoçya'ya gidemeyiz, o da olabilir. İskoçya işi yatar - Glasgo, Edinbıra başka baharlara kalır. Kubura'nın deyişiyle: "
Bazı tayt sıkecullar.."
Bazı tayt sıkecullar kümesi?
Sonra Moviemax'te birşey olmaz. Dizimax'te ohoo hiç olmaz. Comedymax'e bakmam bile.
Odam yine bir arkeolojik kazı alanına dönüşmüş - Ben dağınıklığı da sevmem ha, bazı insanlar sever ya, ben hiiç sevmem bilir misin, ama yine de az önce yerdeki kıyafet yığınına basıp düşmeme engel olamadı bu.
Paul Collins.. Bu ne alaka şimdi ya?
Ha ha Ölü Ozanlar Derneği. Tabii tabii ki.
--
We're gonna have - we're gonna have - we're gonna have - we're gonna have a good day! / and all my homies gonna ride today! / and all these mommies look fly today! / and the only one we wanna do is get by todaay heyyy! / we're gonna have a good day! / and ain't nobody gotta cry today! / cause ain't nobody gonna die today! / you save that trouble for another day heyyy! / we're gonna have a good day!--
Sonra araya giren repçinin vaazleri.
Aa ben haber mi analiz edicektim ya, hem de beş gün boyunca?
Hımm.
Ama beş gün kalmadı ki artık - uydursam?
Yedinci bölüm yüklenmiş midir? Diziport da selam sabahı hiç eksik etmiyo. Takdir etmek lazım.
Dışarı mı çıksam? Ben de Sapanca'ya mı gitmeliydim.
Ya da ben Kubura'yı arayıp taciz ediyim ya bir. Ya da buldum,
Aileeem'i LOST izlerken taciz edeyim, daha zevkli olsun.
Ya da ben CMN147 ödevini yapayım. Tam şu anda başlayayım. Ama sonra site mutlaka muhakkak kitlensin ve ben ödevi submit edemiyim. Sonra sabaha kadar oturayım bilgisayar başında, ona uğraşayım.
Süper oldu ya, tamam tamam. Tamamtamamtamamtamamtamam oldu o zaman tağam taam.
Şimdiiiii. Ehem ehem.
Ben çok mutlu bir öğrenciyim. Ödevlerimi yapacağım, hem de zamanında yapacağım. Yaparken de çok büyük mutluluk duyacağım ha. Çünkü bu ödevler çok eğitici ve çok öğretici. Karadeniz'in ne kadar yılda dolduğunu bulmasaydım mesela, ben bu hayattan ne kadar bihaber, ne kadar cağal bir birey olurdum, epsilon olurdum ben ya.
Yaşasın hipnopedya.
Ve vikipedya.
Herneyse. Törmineyşın ovırrayd.
Şimdilik.
(dını nııııııı - nı nı nııııııığ - dını nıııı - dı nı niiiii - nııııı ...)
Kubura ver arkaya terminatör müziğini.
t