24 Ekim 2008 Cuma

Mış mış da muş muş

Ciddi ciddi şu alttaki fotoğrafta Ewan McGregor'ın sırıtkan suratına daha uzun vaadeli bakabilmek için - o fotoğraf aşağılara hiç inmesin, site açılır açılmaz o fotoğraf cümbür cemaate bir güzel sırıtsın diye şuraya yazı çızıktırmayı erteleyip duruyorum. O ne güzel sırıtmak lan?!

Gubura vat ar yu? yu nüv ay nevır laykd tıreynsıpottink et ol.

neyse. bu da böyle de bir şiy. cheers lads!

t

17 Ekim 2008 Cuma

Please mtv, pimp my holidays!

Efendim, piliyz emtivi pimp may öss sıkor dan sonra müzikten başka her işle meşgul olan müzik kanalı ve egzibit ağabeyden yepyeni talebim budur: Beni İskoç dağlarının eteklerine bırak!

Sevgili kitle, sizleri kübüzm inancının kutsal kitabı "Büyük Britanya Rehberi"ni okumaya davet ediyorum!
cheers,
K.

15 Ekim 2008 Çarşamba

What A Relationship Dude!!

Oncelikle uzuun bi aradan sonra tekrar hay!
C. yine sizlerle beraber :) hehehhe ve my diyır T. bzm mutevazı okulumuza gelecekmisin cnm, buyur gel oncelikle :) her ne kdr senin gibi arastırmacı gazeteci talentlarına sahip olmasamda okulda cektim yine 3-5 foto....
neyse..
bugun bi bac konudan bahsetcem toplu halde... first son bi kac gundur homepage'im olan yahoo.com sitesinde rileyşınşiplere dair yazı yazan bi bey var.. onu bi okuyim dedim hani bakalım akıl verecek bi konu var mı die meraktan... dudemızın adı David, http://www.davidwygant.com/ buda sıtesi oluo beyfendının. baslıklara baktıgımıza 5 biggest faults in date fln hani boole ne olabılr die merak edior insan neyse girdim okudum ve olay su:
adam demiski dateyken baska kadınlara bakmayın! oha be kardesim manyak fln msn kım deyteyken baskalarını keser????
neyse ikinci sey pay the bill and give big tip yani smdı hangi adam deytte para odemez hani onu gectim belki bi daha gorusmıceın bı hatuna hava atmak ıcın neden bu kdr buyuk tip vereyim???
nneyse boole aptal saptal seyler var ve o kdr bılındık laflar soylemis etmis. o kdr guzel vaktimi heba ettim ve elde var 0.... utanmadan adamı alıp yahoo'ya koymuslar... :S whatever yani bende yazzayım en azından bılınmedık seyler olur sanırım :))
neyseee hadi davidi geride bıraktık geldik baska konuya. Bzm okuldaki T.A.'yee... oyle bi adamki... ben omrumde boyle bi t.a. gormedim!! :D cidden taktire sayan bi face ve vücüdüylee he rocks all clases' world modunda...
ve ve C. facebookta random people search yaparken rastladıgım ınsanların profiline bakıorumda allahımmmmm.. dunyada neler var neler kacırıorz be kardesimmm!!! ah ah T&K de bana katılıo bu konuda sanırım...
rileyşınşip beyzıd bi essay oldu sanırım bu gunluk :) neyse opuorum hepinizi..
C.

14 Ekim 2008 Salı

Külcaddysi?!


E mantıklı tabii... Bir yerde.
Başka bir boyutta belki.
Burası Kadıköy.

araştırmacı gasteci t işbaşında.

p.s. fotoşop başaramıyorum, artık hepimiz biliyoruz.

8 Ekim 2008 Çarşamba

Check out these beauties

Kendisiyle aşk yaşadığım tek bilgisayar: MacBook. Uzun zamandır külüstür bilgisayarımı emekliye ayırmak ve bir üniversiteli olmak ritüelini gerçekleştirmek amacıyla bu güzel şeylerden bir tane edinme isteğiyle doluyum, dopdoluyum hatta "Çıldırıcaam!" (cf: abla pankek yap çıldırıcaam!). Bugün itibariyle sevgili classmate'im Cansu'nun da bu bebeklerden (hey seksi beybi ay layk yor klots) bir tane edindiğini öğrendikten sonra kendime bir de yoldaş bulmuş oldum ve "Napıcam lan ben, bunlar süper cinyıs kompütır fıriykler için dizayn edilmiş, delikanlıyı bozmasın?" ya da "Ya şimdi servisi yoktur, varsa da eciş bücüş bi kabloya çaat diye 300 İngiliz sterlini talep etmesinler?" gibi serzenişlere cevap bulamasam da nispeten bir kader ortağım var artık. Dolayısıyla bu da kısa süreli Sony vaio öykünmemi sonlandırıp, bir adet teknoloji ve tasarım harikası (rendım pazarlama sözcükleri) mac edinmek hayalimi bir nebze imkanlı kılmakta. Ayrıca bir de şu varmış, MacBook'da Windows çalışıyormuş, yani insanı bir anda radikal değişimden ötürü derin bunalımlara sürüklemiyormuş, kısacası benim gibi teknoloji özürlüsü (tekno kedi) tembellerin işini kolaylaştırıyormuş. Yani elin adamı yapıyor azizim, bize de ağzımızı açıp öküzün tren görünce verdiği tepkiyi vermek kalıyor.
He, ülkede bu kadar karışıklık varken, benim yaşımda adamlar dağlarda birbirini öldürürken, köylerde çocuklar baldırı çıplak okula gitmeye çalışırken ve ekonomik kriz dere depe dümdüz bize doğru gelirken ben neden mi böyle saçmalıyorum? Sanırım bunun cevabını adres veriyor: ekritür otomatik (otokritik ve savunma mekanizması da tam gaz çalışıyor hani).
k.

7 Ekim 2008 Salı

p.s.

1 dakikanızı alacağım canım!

Minicik, ufacık bir not - sadece pek sevgili, gönüllerin ayrişi C.'mize HOŞGELDİN hacı! demek istedim. Welcome aboard mate!

Irish demişken... Huzurlarınızda Cillian Murphy'ı nacizane bılogumuzun selebiritisi seçmek ve bunu buradan bütün dünyaya ve yukey'e ilan etmek isterim. İçimden geliyor bütün bunlar.



Cillian Murphy:
The GBQ Spokesman - Official Blog Celebrity




Hem İrlandalı ozanlar (ya da Gaelic Storm) ne demiş?

"When I was a baby girl,
Me mummy said to me
'Don't mess around with them Irish boys,
They'll never let you be!'
So I went off to Dublin
To see what I could see...
They filled me up with whiskey, lads!
They never let me be!

I miss my home!
The chimney stacks and the cobbled streets I roam,
Wherever I go, when I find myself alone,
I just close my eyes and memories take me home!"

not: Azcuh adapte ettik ama vallahi kopiraytı bizde demeğe getirmiyoruz.
bir de: Fona gıygıy keman ekleyip şen şakrak bayıra karşı çığrılmalı.


t. (ve yine manen k. - zira birinci maddeye de ikinci maddeye de can-ı gönülden katılacaktır.)

Spoted!! C. new writer in GB&Q

goodevening upperhilside, spoted in the good the bad & the queer C. has just started his new career of writing on his best friend's lovely blog!! diye baslamak cok istedim blogdaki ilk essayime ama onun yerine my dearest istanbula seslenmekte ayrı gurur verici olay...ve yes ben o yeni yazar C. yım aynı zmnda k ile evenıp tiremisu yeme mutlulugunada ulasan kısıyım denebılır :)

oncelıkle T&K saolun benıde 3. sahıs olarak ekledıgınız ıcın.. :D

eee kimdir bu C?? who da fuck is he demeye hakkı var sanırım okurları anlatayım brz kendimi..
C sosyetik aynı zmnda trash guzeli, bitchy,queer of this blog ozetlemeye yeter herhalde brz kendimi :) dizi manyagı ve tıkınmayı seven bırı oldugum gercegınden bahsetmıorum bıleee

bugun insanlıktan suphe ettigim gundur.. calculus 101 kıtabımı almaya gıttıgım kıtap evınden elıme bı ansıklopedı boyutunda 1845 sayfalık bı math kıtabı verıldi... ve bunu ınceleyınce dusunmeden edemedım: "hangi akıl hastası şizofrenik psikopat kişilik 1845 sayfa diagram ve formul yazar ??!?!" die... mantalitemin maalesef sınırlarını zorlardo bu durum. marslı oldugna ınanıorum gonulden bu kıtabın yazarının ve sanırım gelecek zmnlar ıcın tehdit ve santajımsı seyler almamak adına kıtabın uzerine nede icine tam adını yazma cesaretini gösterememiş bu bey... ee dogruya dogru adam akıllı para kazanma ylonu bulmus hemde kendını guvenede aldırmıs bravo!! alkıslanacak bı hareket bu..

calculusu gectım hanı genetik olarakta yok bende matematik yetisi ztn bu bilindik bisidir lise yıllarında math sınavları oncesi migde kramları, titreme nöbetleri, kusmaya varmaya ama o boyuta az kalmıs olan nevrotik ve pisikolojik nöbetlerimi herhalde en iyi K&T ikilisi bilior...

guzel gunlerdi, ozlüyorum hepsini.. en azından smdı buranın bı parcası olarak kendimi bı parca tesellı edebılırım sanırım :))

gelecek planlarına dair: "umarım umarım ve umarım o cihangirdeki eve cıkacagız, umarım aksamları pijamalarımızı gıyıp elımızde kahvelerımızle yagan kara ragmen kucuk evımızın kucuk balkonunda sokakta yasanan curcunayı izleyebileceğiz..."

love you all.. my girls and dear readers.
xoxoxo c.

6 Ekim 2008 Pazartesi

Moby Dickler, Krakenlar üzerine ilginç deyişler

"Bir mavi balinanın yutabileceği en büyük şey nedir?"

a) Bir araba
b) Çok büyük bir mantar, veyahut mecik maşrum
c) Yelkenli
d) Ben
e) Kübü
f) Greyfurt

Doğru cevap: Greyfurt. (öğeeyk hiç de sevmem, zevksiiz, hayvan)

Ehem ehem bakalım Cahillikler Kitabı bu konuda ne demiş:

"Oldukça ilginç bir biçimde, bir mavi balinanın boğazı onun göbek deliğiyle (küçük bir yemek tabağı boyutunda) hemen hemen aynı çapa sahipken, kulak zarından (daha çok büyük bir yemek tabağı boyutunda) biraz daha küçüktür."

"Mavi balinalar yılın sekiz ayı neredeyse hiçbir şey yemezler ama yaz aylarında neredeyse sürekli beslenerek günde üç ton yemek yerler."

"Mavi balinaların besinleri kril adlı küçük, pembe, karides benzeri kabuklu hayvanlardan oluşur; bu, balina için bir ziyafettir. Kriller 100.000 tonun üzerinde bir ağırlığa sahip büyük yığınlar halinde balinanın önüne gelir."

"Kril kelimesi Norveççedir. Flemenkçe kriel kelimesinden ('yavru balık') gelir ama günümüzde bücür ve önemsiz kişiler anlamlarında da kullanılır."

"Bir mavi balinanın boğazının dar hattı, onun Yunus peygamberi yutuş olamayacağı anlamına gelir (gubura geçen senle naalagaysa konuşuyoduk bak). Bütün bir insanı yutacak kadar geniş boğazı olan tek balina ispermeçet balinasıdır ve bu balinanın midesinin sularındaki yoğun asit, içine giren birinin hayatta kalmasını imkansız kılar. 1891'deki meşhur "Modern Yunus Peygamber" hadisesinin (James Bartley kendisini bir ispermeçet balinasının yuttuğunu ve on beş saat sonra mürettebattaki arkadaşları tarafından kurtarıldığını iddia etmişti) bir sahtekarlık olduğu ortaya çıkarıldı."

"Mavi balinanın boğazının dışındaki her yeri büyüktür. 32 metrelik uzunluğuyla şimdiye kadar yaşamış en büyük hayvandır; en büyük dinozorun boyutunun üç katıdır ve 2700 insanın ağırlığına denktir. Mavi balinanın dili bir filden daha ağırdır; kalbi bir araba boyutundadır; midesi bir tondan fazla yiyecek alabilir. Aynı zamanda tek bir hayvanın çıkarabileceği en yüksek sesi çıkarır: Düşük frekanstaki bir "mırıltısı" diğer balinalar tarafından 16.000 km uzaklıktan duyulabilir."

kaynak: "Cahillikler Kitabı", NTV Yay 2008.

t hu rili vantıd tu bi a neyçırıl sayıntist - or en oğşınogırafist.

Cehalet yahut ne idim, ne oldum?

Sevgili olmayan, blog adresimizi değiştirmek gibi radikal bir değişimden sonra artık hiç olmayan (sorun değil, poroblem hiç değil) okuyucu kitlesi,
Buradan da belirttiğimiz gibi ben ve blogmeytim t. artık üç harfli bunalımından çıktık ve nispeten adam olmak yolunda bir adım attık ki, bendeniz yeni başlayan eğitim yılında adam değil sebze bile olamayacağımı farkettim. Bilmediğim, eksik olduğum o kadar şey karşısında apıştım kaldım ve ne okuyacağımı, hangi bir konuda kendimi telafi edeceğimi şaşırdım, terörize oldum. Verdiğim bu reaksiyon gayet tabii daha yolun başında olmanın yanıltmacası da olabilir.
Fakat öyle oturduğun yerden "Ben fransız edebiyatıyla ilgileniyorum, kültür benim göbek adım, sen ne diyorsun azizim? Meke meke kesköse" demek bir işe yaramıyormuş, zira Aziz Yusuf'un insan bünyesine kattığı değerli bilgilerin üstüne daha bir kaç yüz fırın ekmek, ekmek yoksa pasta, e o da yoksa bi yerden bişeyler bulup yemek lazımmış canım işte.
E hadi bakalım, sen soktun sen çıkar yarabbi diyor, bu senenin ilerki senelere nazaran "hafif" geçiyor olduğunu düşünerekten kendimi telkin ediyorum. Ayrıca ekonomi dersinin hocası nasıl bu kadar tatlı olabilir (derste u2 ve coldplayin siyasal duruşlarından bahsetmek)? Bu da başka bir telkin sebebidir.
k. iz so ignorınt et dı momınt piliyz tray egen leytır

3 Ekim 2008 Cuma

People are crazy and times are strange


Ihımm Ihımm Leydiz en Centılmın etenşın piliyz: GBQ çok yakında yeni adresinde
ekriturotomatik.blogspot.com

Efendim agorafobiye yakalandığım birkaç aylık geniş zaman diliminde kişisel temizlik, sosyal hayata karışma, hatta ve hatta yemek yapma ve digiturke derinden bağlanma gibi yaşam belirtilerinden kendimi mahrum bırakmakla beraber, zaten iki lafı bir araya getirip bir cümle bile yazamadığım -tembelliğin insan ırkı üzerindeki en derin etkileri üzerimde izlenebilir- blogumuzu da iyiden iyiye ihmal ettim. Neyse ki 48 saat önce, siz deyin gosip törl, t. , t. pörsın vs.; ben diyeyim sevgili yavrum tarafından ilkel yaşantımı bir kenara bırakıp, dağdaki mağaramdan çıktım, güneş ışığını yeniden absorbe ettim ve "human race" den bir parça olduğumu yeniden hatırladım. Sokak, cadde nedir? Saç taranır mı? Kıyafete özen gösterilir mi? -bu işlevimi henüz yeniden aktive edemedim ama üzerinde çalışıyoruz- Makyaj diye bir şey mi var? ... (bu böyle uzar gider) gibi soruların cevaplarını yine yeniden işte bu yüce insan sayesinde buldum. Derken, ben de kendimi gossip girl fırtınasına hatta torneydosuna kaptırdım ve işte ben bugün bunu yaptım tadında bir post:
Geçtiğimiz iki günde k. mistik bir şekilde kaybolduğu yerden çıktı ve tekrar yukarı minibüs caddesi sakinleri arasına karıştı. Neden mi gitmişti? Gayrimeşru çocuk? Uyuşturucu sorunu? T.nin sevgilisiyle mercimeği fırına vermesi mi? Hayır.. K. Brandon Boyd'un da şarkısında çığırdığı gibi "agoraphobia"ya yakalanmıştı. T. suratına okkalı bir osmanlı tokadını yapıştırdığı gibi ona: "Hoop, çuuş, kendine gel beaa, düşüğün de düşüğü!!" diye bağırdı ve k. kendine geldi. Böylece k. ve t. sokaklarda fıldır fıldır gezindiler, Dünya ekonomisinin çökmekte olduğunu idrak etmeksizin iPhone çılgınlığına kapılan sebzelere çemkirdiler, laş isimli mağazada beyin hücrelerini öldürdüler. Sonraki gün c. onlara katıldı.
C., k.'nin uzun zamandır aradığı İrlandanın yüksek dağ çayırlarından gelen soulmeytiydi. C. ve k. Suadiye civarında sahte kimlikleriyle evlendiler. T. onların nikah şahidi oldu. Nikah pastaları ise ekşi kremalı bir tiramisuydu.
Kim bilebilirdi ki komitmınt işuları olan c. komitmıntların en hardkorunu yapacaktı? Hemiside bir anda? Smelz layk gosip. Evet yukarı minibüs caddesi sakinleri, bu esrarlı evliliğin perde arkasında ne var?
Arkası yarın, ama sabredemeyecekler için küçük bir ipucu: L.

eksoeksoo,
gosip körl

btw: t. pörsınım, üstadım, adres değişikliğini siz değerli gazeteci arkadaşımdan bekliyorum ("geçen gün gasteci arkadaşlarla oturuyoruz..")

2 Ekim 2008 Perşembe

Evolüsyon

Pek değerli, muazzam, varlıklarına benliklerine tüm içtenliğimizle bayıldığımız olmayan okuyucular!

Yakın gelecekte bu bir garip blog yeni bir adreste ikamet edecektir. Niye neden ne gereği vardı hacı hiç kasmasaydınız diyecek olursanız, valla siz de haklısınız ne biliyim. Mevsimden herhalde.

Şaka bir yana, bu 'adam olacak çocuk' hikayesi nereden çıktı, neden öyle bir adres alma gafletinde bulunduk bilemiyorum, daha doğrusu hatırlayamıyorum, fakat üç harflı sınav müsveddesi tarafından başı çekilen sorumluluklarımızla çatışma haletiruhiyesiyle sanırsam epey yakından bir alakası vardı. Ama artık yorgan gitmiş kavga bitmiş olduğundan bu gerzek başlığa hiç lüzum yok diye düşünüverdik.

Velhasıl, yeni adres blogun temasıyla bir uyum, bir armoni, bir tat bir doku oluştursun amacıyla ekriturotomatik.blogspot.com adresini kendimize beğendik, uygun gördük.

Önceden de diyelim haberi salalım da dedik, insanlar şimdi beyin *beep*laması yaşamasınlar, aman mahrum bırakmayalım nolur insanlar napar sonra dedik sonra biz dedik ki dedik ondan sonra.

Evolüsyon dedik adına da tabii evolmek bu kadar kolay olaydı şimdi cümleten kefeni yırtmıştık a dostlar dedik kendi kendimize. O yüzden ikinci bir köktenci harekette daha bulunalım da elimiz değmişken tam olsun icabında diye dedik biz işte böyle sonra şöyle.

Sizin anlayacağınız, The GBQ üçlemesi sonunda tamamlanıyor, gelişimini de tamamlamış oluyor böylece. Ah çok bir sevdiğimiz, pek bir bayıldığımız, az önce sarıldığımız bu üçüncü, şuraya yazıyoruz ki bu blogda yeni bir dönem başlatacak. Kendileri zaten hali hazırda d&r'da, orda burda gördüğünüz dergilerde o-hooo yazmakta olup, bilgi dağarcığı da efendime söyleyeyim, finans borsa gayrımenkul işte onlardan kim varsa hepücüğünü kapsamaktadır. Atı alan üsküdarı geçmiştir, kalanlara selam olsun yani. Bizim eksik kaldığımız, hatta hiç bile kalmadığımız alanlarda tecrübesiyle hepimize kısa yoldan para kazandırtacaktır. Kendisini nakte çevireceğiz cümbür cemaat.

The GBQ üçlemesinin üçüncüsü, İrlanda'nın halis mulis dağlarından kopup da gelmiş, and he goes by the name of: C.M.

Onu hepiniz tanıyorsunuz... (kılaymeks)

T. (ve manen K.)

ekriturotomatik.blogspot.com

1 Ekim 2008 Çarşamba

Ar damarının çatlaması

Nefret eden bi insan değilimdir, kolay kolay da tiksinmem hiçbir şeyden, fakat Avril Lavigne hakikaten insana başka şans bırakmıyor. Kendisinden, varlığından bahsediyorum. Müziğiyle (!) ilgili olaraksa, müzik müzik olalı böyle katliam görmemiştir herhalde. Buyrunuz internette trajik bir hata sonucu karşı karşıya geldiğim ve beni içinde avril-lavigne kelimeleri geçen bir yazı yazmaya kadar sürükleyerek agraasivfleştiren söz konusu hanım kızın incileri:

"It's not about me personally attacking people, it's getting them scared. I'm just freakin 'em out so that I can seel the most records and stuff." (On dissing other singers)

"I'm not gonna go out there and dress like a hoe and stuff. Look how well that worked for Britney."

"The guys I date have to be like me. I can't see myself with some skinny prep guy driving in his daddy's car."

"I swear, what is she tring to do (Christina Aguleira), beat Britney on being the sluttiest of all time? She is freakin nasty. I mean, how many STD's does she have? Who goes around telling everyone about their p---- ring? It's sick."

"It's like not about the style, its about the music." (on being Punk)

"I wish everyone whould stop saying that I'm not "punk"! God damnit, I created punk for this day and age. Do you see Britney walking around wearing ties and singing punk? Hell no. Thats what I do. I'm like a Sid Vicious for a new generation. People look up to me and want to be me. And that's fine, just don't try to copy the sh*t I do!" (tövbe de hacı.)

"People are like, 'Well, she doesn't know the Sex Pistols. Why would I know that stuff? Look how young I am. That stuff's old, right?"

"I think that skater over there is SO CUTE!"

"I get all these loser preps coming up to me asking for autographs and all this crap, and I really want to tell them, 'My music is not for people like you!'"

"Girls and guys can relate to my songs. They are deep and emotional. I wrote those lyrics when I was trying to survive."

  • "I was eating bad stuff. Lots of sugar and carbs, junk food all the time. It makes you very irritated." (when asked why her songs are so angry)
"I can write a song a day."

"It's not cheesy, because I wrote it." (When asked if her songs are cheesy)

  • "He was a boy, she was a girl / Can I make it more obvious?

He was a punk, she did ballet / What more can I say?"

('Sk8er Boi', 2002)

"It's something about "S8ter Boi" that makes it so hard rock. Oh, I know! It's me singing on the *beep* track!"

"I'm a very emotional person and my talent is transferring my emotions on to paper. It's something I can just do. People may be in disbelief that I wrote it but I did."

  • "Don't like me for who I am? Then you don't like me for who I am. And all you're gonna get is who I am."

('Complicated', 2002)

"I like wiping out and hurting myself and crying. And I like to show off my bruises. And, me and the guys just like to mess around on them, even though we all suck."

"I would describe my album as rock, pop, alternative... It's kind of all over the place. It's music with an edge."

"My butt-crack showing is like my trademark. I wear my pants loose, and lately Ive been so busy I've lost a few pounds. My ass-crack is always showing!" (orda bi dur bakalım biç, o dediğin asıl gubura'nın tıreydmarkı ve o senin daha batkırekin çıkmadan uzun zaman evvel batkırekini afişe etmekteydi. )

"I don't want to be no fake pop sh*t."

"Nick Carter wanted me to sing on his album but, you know, it's not really my thing. I'm not putting myself in the teen pop type of box."

"Pink's pretty cool. She's just kinda like a poser."

"People like Shakira shouldn't have record contracts. She can't even speak English."

"People like comparing me to Alanis. Sorry, I take baths."

"I don't really care if my clothes are wrinkled or there's a stain on my shirt. Going out on the road, your clothes are dirty."

"I dress cool and I look hot, so if you don't like it suck it."

"I really hate preps."

"'Sk8er Boi' is one of the most hardest, rawest songs ever made. Alot of girls wish they could jam on the gutiar like I could, but they can't!"

"I think the Osbournes suck! It's a passing fad."

"I grew up on the mean streets of Canada and I had to survive." (ha ha ha...)

"From where I come from we toke it up!"

"She's not being herself up there because she's dancing like a ho. Is she ho? She says she's a virgin. Y'know, it's just not clicking. She's doing one thing and saying another thing, y'know? It's definitely not what I'm going to do." (On Britney Spears)

"When I first came out on the scene, I acted liked a kid and dressed like a kid. I was such a tomboy. I wore my hair the same way every day. Barely wore makeup. And now, I LOVE clothes. I love shoes, I love purses!"


"I'm not into gloss and glamour. It's soooo fake."

Allahım yarattın bari takip et diye cheesy bir deyiş vardır ya, tüm kalbimlen katılıyorum. Tez akıl fikir bu yaşam formuna.

Ayrıyetten müzik müzik olalı böyle katliam görmedi demiştim ama yok vazgeçtim daha ziyade çelişki çelişki olalı böyle çelişen adam görmedi asıl.

XOXO,
Gosip Törl.