24 Ekim 2008 Cuma

Mış mış da muş muş

Ciddi ciddi şu alttaki fotoğrafta Ewan McGregor'ın sırıtkan suratına daha uzun vaadeli bakabilmek için - o fotoğraf aşağılara hiç inmesin, site açılır açılmaz o fotoğraf cümbür cemaate bir güzel sırıtsın diye şuraya yazı çızıktırmayı erteleyip duruyorum. O ne güzel sırıtmak lan?!

Gubura vat ar yu? yu nüv ay nevır laykd tıreynsıpottink et ol.

neyse. bu da böyle de bir şiy. cheers lads!

t

Hiç yorum yok: