
Her zamanki gibi komitmınt işularım nedeniyle uzunca bir süre blogumuz ve olmayan okuyucu kitlesinden uzak kaldıktan sonra, hadi bakalım yeni yıl geliyor diyerekten kılavyenin tuşlarına oldukça rendım ve içi boş kelimeler yazmak üzere gelişigüzel basıyorum (iki parmak daktilo/klavye kullanma daha doğrusu kullanamama), başka bir deyişle sıkıldım ondan saçmalıyorum.
Şimdi yeni yıl geliyor ya, ben de Dünya üzerinde bulunduğum 19 yıl boyunca yeni yıla tek başıma ve uyuyarak girdim ya, ay em despırıt ve ay niyd çeync ya da çeync ay niyd (c.f. change we need-Obama seçim kampanyası).
Evet, lise hayatımız boyunca çılgınca imrenip öykünerek takip ettiğimiz odtü gençliğinin (c.f. H.S. ve saz arkadaşları) başlatmış olduğu balondan sevgili modelini bu yeni yılda kendimize uygulmayı öneriyorum, yarın bize gelen her dam, zaten sadece damız, balonuyla gelsin lütfen veyahut bir tane taş fırın erkeğini kapsın getirsin yanında ayol bu kadar mı zor aaa. He ama sonra gecenin ilerleyen saatlerinde ben balonumun üstüne Endırü yazınca (c.f. E iz for Andrew VanWyngarden) bozuşmayalım (c.f. Cengiiz, bozuşurug bagh!!).
Benden söylemesi.
K. iz for ay niyd despırıtli sambadi tu lav.




