27 Eylül 2008 Cumartesi

Writer's block

Yine yeni yeniden yazmamaya başladık, ki oldukça can sıkıcı bir durum. Üniversiteye kapağı attık ya, ondan sürekli bir beyin fırtınası, fikir alışverişi, efendime söyleyeyim kritik konular münazarası halindeyiz, çoh meşguluz allah seni inandırsın sevgili olmayan okuyucu, hayat görüşümüz değişti vallahi - demeyi gönül pek arzu ederdi elbet, fakat buradaki birkaç tane, çok değil, hatta bir tanecik yazıya göz atmış herhangi biri bile bunun fazlasıyla bilimkurgu kaçacağını kolayca tahmin edebilir. Velhasıl tembel insanlarız bre... Bir baktım da, en son birşey çızıktırdığımdan beri mevsim değişmiş. Hmm. Şimdi ben bu durumun kendisine mi yanayım, yoksa bu durumun ilk kez başıma(mıza) gelmediğine mi yanayım? Çok şükür nacizane bılogumuz henüz dünyaya (aka biz hariç herkes) açılmadı da o yüzden zaten no harm done diyebilerek bu faslı geçiyorum.

Pek sevgili yavrum, uluslararası ilişkici kadim dostum aka Gubura ikamet ettiği dağda internet bağlantısı bulamamış olacak kıiğ, o da burayı ölüme terketmekten geri kalmamış. (p.s. sarkazm. kendini bilir o.)

Herneyse, ekritür otomatik de olsa insan insandır, insanlara beyin *biiiip*laması yaşatmayalım taraftarı olduğum için, bu sefer kendi kendime söylenmeyi bırakmayı başaracağım, inanıyorum.

Aslında bi dakka, düşündüm de, bilen bilir, bu blog okunmayan bloglardandır şimdi eğri oturalım doğru konuşalım argadaş! Zaten formatı sadece ve sadece ekritür otomatik olan bi blogdan veya herhangi bir yazıdan ne bekleyebiliriz? (Aslında planlı bir yazıdan daha çok şey mesela... hm geç bunu, bu savunma piskolojisi tutmadı) O nedenle ben diyorum ki buradan saygıdeğer bılogmeytime, gel biz bu blogun formatını hepten değiştirelim, hatta hazır davranmışken radikal bir değişime gidelim. Köktenci olalım biraz. The GBQ Türkiye'nin ilk ve tek Gossip Girl formatlı sitesi olsun, mesela??? Fena mı hem? Zaten hali hazırda buraya yazılmakta olan şeyler (felsefe: şey kavramı) ve formatı bu yönde değiştirecek olursak yazılabilitesi olan diğer şeylerin bilgi değeri zaten neredeyse aynı. Bi adaptasyon sorunu olmaz yani zannımca. Hem hazır yıllardır ilk kez fotoğraf çekebilen bi telefonum var ve bluetoothtan anlıyorum... Spotted: K.'nin okul çıkışı pizzahut'ta ne işi vardı? Acelesi neydi a koyim? En altta da, seksi fotoğrafları için tıklayınız. Tabii ki. Gibi gibi.

Bence The GBQ'in bi yüzü olsaydı, o yüz böyle olurdu:


XOXO,
Gosip Törl.