Efendim, piliyz emtivi pimp may öss sıkor dan sonra müzikten başka her işle meşgul olan müzik kanalı ve egzibit ağabeyden yepyeni talebim budur: Beni İskoç dağlarının eteklerine bırak!Sevgili kitle, sizleri kübüzm inancının kutsal kitabı "Büyük Britanya Rehberi"ni okumaya davet ediyorum!
cheers,K.

1 yorum:
Taam taam ağlama, gitçez hele bir sömestır gelsin lowmuş highmış naağdar lands varsa hepücüğünde fink atacaz bak bir de vizem olsa tam süper olacak.
Buradan Gıreyt Biritın devletine soru soruyorum: neden vize konusunda bu kadar antikasınız, arızasınız, çirkefsiniz? tıkhandım.
t
p.s. bana aslında kiwi gerek kiwi.
(cf: bugünkü iç geçirmemiz)
Yorum Gönder