2 Ekim 2008 Perşembe

Evolüsyon

Pek değerli, muazzam, varlıklarına benliklerine tüm içtenliğimizle bayıldığımız olmayan okuyucular!

Yakın gelecekte bu bir garip blog yeni bir adreste ikamet edecektir. Niye neden ne gereği vardı hacı hiç kasmasaydınız diyecek olursanız, valla siz de haklısınız ne biliyim. Mevsimden herhalde.

Şaka bir yana, bu 'adam olacak çocuk' hikayesi nereden çıktı, neden öyle bir adres alma gafletinde bulunduk bilemiyorum, daha doğrusu hatırlayamıyorum, fakat üç harflı sınav müsveddesi tarafından başı çekilen sorumluluklarımızla çatışma haletiruhiyesiyle sanırsam epey yakından bir alakası vardı. Ama artık yorgan gitmiş kavga bitmiş olduğundan bu gerzek başlığa hiç lüzum yok diye düşünüverdik.

Velhasıl, yeni adres blogun temasıyla bir uyum, bir armoni, bir tat bir doku oluştursun amacıyla ekriturotomatik.blogspot.com adresini kendimize beğendik, uygun gördük.

Önceden de diyelim haberi salalım da dedik, insanlar şimdi beyin *beep*laması yaşamasınlar, aman mahrum bırakmayalım nolur insanlar napar sonra dedik sonra biz dedik ki dedik ondan sonra.

Evolüsyon dedik adına da tabii evolmek bu kadar kolay olaydı şimdi cümleten kefeni yırtmıştık a dostlar dedik kendi kendimize. O yüzden ikinci bir köktenci harekette daha bulunalım da elimiz değmişken tam olsun icabında diye dedik biz işte böyle sonra şöyle.

Sizin anlayacağınız, The GBQ üçlemesi sonunda tamamlanıyor, gelişimini de tamamlamış oluyor böylece. Ah çok bir sevdiğimiz, pek bir bayıldığımız, az önce sarıldığımız bu üçüncü, şuraya yazıyoruz ki bu blogda yeni bir dönem başlatacak. Kendileri zaten hali hazırda d&r'da, orda burda gördüğünüz dergilerde o-hooo yazmakta olup, bilgi dağarcığı da efendime söyleyeyim, finans borsa gayrımenkul işte onlardan kim varsa hepücüğünü kapsamaktadır. Atı alan üsküdarı geçmiştir, kalanlara selam olsun yani. Bizim eksik kaldığımız, hatta hiç bile kalmadığımız alanlarda tecrübesiyle hepimize kısa yoldan para kazandırtacaktır. Kendisini nakte çevireceğiz cümbür cemaat.

The GBQ üçlemesinin üçüncüsü, İrlanda'nın halis mulis dağlarından kopup da gelmiş, and he goes by the name of: C.M.

Onu hepiniz tanıyorsunuz... (kılaymeks)

T. (ve manen K.)

ekriturotomatik.blogspot.com

Hiç yorum yok: