7 Ekim 2008 Salı

Spoted!! C. new writer in GB&Q

goodevening upperhilside, spoted in the good the bad & the queer C. has just started his new career of writing on his best friend's lovely blog!! diye baslamak cok istedim blogdaki ilk essayime ama onun yerine my dearest istanbula seslenmekte ayrı gurur verici olay...ve yes ben o yeni yazar C. yım aynı zmnda k ile evenıp tiremisu yeme mutlulugunada ulasan kısıyım denebılır :)

oncelıkle T&K saolun benıde 3. sahıs olarak ekledıgınız ıcın.. :D

eee kimdir bu C?? who da fuck is he demeye hakkı var sanırım okurları anlatayım brz kendimi..
C sosyetik aynı zmnda trash guzeli, bitchy,queer of this blog ozetlemeye yeter herhalde brz kendimi :) dizi manyagı ve tıkınmayı seven bırı oldugum gercegınden bahsetmıorum bıleee

bugun insanlıktan suphe ettigim gundur.. calculus 101 kıtabımı almaya gıttıgım kıtap evınden elıme bı ansıklopedı boyutunda 1845 sayfalık bı math kıtabı verıldi... ve bunu ınceleyınce dusunmeden edemedım: "hangi akıl hastası şizofrenik psikopat kişilik 1845 sayfa diagram ve formul yazar ??!?!" die... mantalitemin maalesef sınırlarını zorlardo bu durum. marslı oldugna ınanıorum gonulden bu kıtabın yazarının ve sanırım gelecek zmnlar ıcın tehdit ve santajımsı seyler almamak adına kıtabın uzerine nede icine tam adını yazma cesaretini gösterememiş bu bey... ee dogruya dogru adam akıllı para kazanma ylonu bulmus hemde kendını guvenede aldırmıs bravo!! alkıslanacak bı hareket bu..

calculusu gectım hanı genetik olarakta yok bende matematik yetisi ztn bu bilindik bisidir lise yıllarında math sınavları oncesi migde kramları, titreme nöbetleri, kusmaya varmaya ama o boyuta az kalmıs olan nevrotik ve pisikolojik nöbetlerimi herhalde en iyi K&T ikilisi bilior...

guzel gunlerdi, ozlüyorum hepsini.. en azından smdı buranın bı parcası olarak kendimi bı parca tesellı edebılırım sanırım :))

gelecek planlarına dair: "umarım umarım ve umarım o cihangirdeki eve cıkacagız, umarım aksamları pijamalarımızı gıyıp elımızde kahvelerımızle yagan kara ragmen kucuk evımızın kucuk balkonunda sokakta yasanan curcunayı izleyebileceğiz..."

love you all.. my girls and dear readers.
xoxoxo c.

Hiç yorum yok: