Kendisiyle aşk yaşadığım tek bilgisayar: MacBook. Uzun zamandır külüstür bilgisayarımı emekliye ayırmak ve bir üniversiteli olmak ritüelini gerçekleştirmek amacıyla bu güzel şeylerden bir tane edinme isteğiyle doluyum, dopdoluyum hatta "Çıldırıcaam!" (cf: abla pankek yap çıldırıcaam!). Bugün itibariyle sevgili classmate'im Cansu'nun da bu bebeklerden (hey seksi beybi ay layk yor klots) bir tane edindiğini öğrendikten sonra kendime bir de yoldaş bulmuş oldum ve "Napıcam lan ben, bunlar süper cinyıs kompütır fıriykler için dizayn edilmiş, delikanlıyı bozmasın?" ya da "Ya şimdi servisi yoktur, varsa da eciş bücüş bi kabloya çaat diye 300 İngiliz sterlini talep etmesinler?" gibi serzenişlere cevap bulamasam da nispeten bir kader ortağım var artık. Dolayısıyla bu da kısa süreli Sony vaio öykünmemi sonlandırıp, bir adet teknoloji ve tasarım harikası (rendım pazarlama sözcükleri) mac edinmek hayalimi bir nebze imkanlı kılmakta. Ayrıca bir de şu varmış, MacBook'da Windows çalışıyormuş, yani insanı bir anda radikal değişimden ötürü derin bunalımlara sürüklemiyormuş, kısacası benim gibi teknoloji özürlüsü (tekno kedi) tembellerin işini kolaylaştırıyormuş. Yani elin adamı yapıyor azizim, bize de ağzımızı açıp öküzün tren görünce verdiği tepkiyi vermek kalıyor.He, ülkede bu kadar karışıklık varken, benim yaşımda adamlar dağlarda birbirini öldürürken, köylerde çocuklar baldırı çıplak okula gitmeye çalışırken ve ekonomik kriz dere depe dümdüz bize doğru gelirken ben neden mi böyle saçmalıyorum? Sanırım bunun cevabını adres veriyor: ekritür otomatik (otokritik ve savunma mekanizması da tam gaz çalışıyor hani).
k.

1 yorum:
aneem. vayom bozulsa da ben de alsam diye dolanıyorum ortalıkta. umarım en kısa sürede gerçekleşir istekler yavreem.
cansu insanını öp yanağından. cansu insanı da seni öpsün.
şuan seattle'da tek başımayım. border'ı geçtim lan hobo kılığımla. çok mutluyum kübü. cidden.
http://momentane.blogspot.com
bak açıkladım üşenmeden niye mutlu olduğumu orda.
sevgilerimi paylaşmak ayrıcana blogunuzu hayırlamak istedim efenim.
öpüldünüz ıslak ıslak.
Yorum Gönder