skip to main | skip to sidebar

the good, the bad & the queer

CAN SIKINTISI NELERE KÂDIR

30 Kasım 2008 Pazar

...Laf olsun


Good old Pikaçü.
t
Gönderen the good, the bad & the queer zaman: 21:37
Etiketler: Ay layk, ha ha çok güldüm, hasssstasıyım ulan, no animals were harmed during the writing of this post, Sanat güzel şey azizim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

THE GBQ SHUFFLE


The GBQ nedir, ne değildir?

Sevgili olmayan okuyucu kitlesi, hasbel kader kendinizi bakarken bulduğunuz bu blogun bir yaratılış amacı yoktur. Bu dünyada varolma nedeni fantastik saçmalamalara mekan olmaktır. Bir beyin fırtınasına ev sahipliği yapacak, ya da hayata yeni bir anlam, bir tat bir doku getirecek değildir (beyin fırtınası göreceli bir kavramdır). Burada yapılmaya teşebbüs edilen aktivite; arada boş bulunduğumuzda kendi kendimize sorarak vakit geçirmeye çalıştığımız, bazı bazı kafamızı hafif bir açıyla sola eğerek iç sesimizin bize 'yahu' diye başlayarak sıraladığı saçma sapan fizik kanunlarına aykırı soruların cevabını aramaktır. Örneğin sayın ve de sevgili düşün insanı Server Tanilli'nin bir türlü bitiremediğimiz kitabındaki 'nereden geliyoruz (lan)? yaşamın anlamı ne (lan)!? nereye gidiyoruz (lan)? bilim ve teknikten ne bekliyoruz (ki lan)? sanatsız niçin yaşayamayız (lan)? kime ve ne için sorumluyuz (lan)?' gibi bizi fena halde aşan ve yakınından geçmeyecek kadar lakayt olduğumuz derin sorgulamaların yanı sıra, bizim gibi daha dertsiz tasasız insanların aklına gelebilecek 'Küresel ısınma diye bir durum söz konusuyken sırf işin raconu ve rutin böyle diye ÖSS'ye hazırlanmak ne kadar mantıklıdır? Ondan ziyade bir 'hayatta kalma' okulu projesinin hayata geçirilmesi daha akılcı değil midir? Ayrıyetten bu apokaliptik ortamda en revaçta olan meslek dalı hangisi olur? (bölüm seçmek adına). Öte yandan, bilimsel olarak kanıtlanmış birşeyden alenen bahsetmek niye abartı veya gerçekdışı sayılıyor ve kaale alınmıyor?' gibi beynimizi kurcalayan 'soru işaretlerini' kendimizce çözmeye çalıştığımız bir nevi bilgi değeri taşımayan bilgi bankasından başka bir yer değildir burası.
endofsıtorigudbaydiend.t

THE GBQ TAGS

  • against animal testing/tasting (4)
  • ağaçlar çiçekler ot çimen tezek (4)
  • ağaçlar çiçekler ot çimen ve tezek (3)
  • arada bir yaşama sevinci veren şeyler (4)
  • arada bir yaşama sevinci veren yerler (3)
  • ay hev komitmınt işuğz (1)
  • Ay layk (2)
  • Ayar mı verdim ne? (1)
  • balloon is the new boyfriend (1)
  • ben bugün bunu yaptım (4)
  • bindik bi alamete gidiyoz kıyamete (11)
  • bişey beceremedim bari kontrbas çalayım (6)
  • blog şifremizi neden hatırlayamıyoruz (2)
  • bulantının doruk noktası (5)
  • Confessions d'une deséquilibrée du siecle (12)
  • everyone is a submarine (3)
  • Falan fişman (14)
  • friend is the new family (3)
  • Geleceğimizi planlayalım ama bi dakka küresel ısınma var (11)
  • gereksiz bir kısım özel günler (2)
  • gosip görl (2)
  • ha ha çok güldüm (5)
  • Harry Potter raks may vörld (not himself bat - dı buğks du) (2)
  • hasssstasıyım ulan (6)
  • Hayat mars etti üstelik zar tutarak yine (1)
  • Hoğps end fiyırs (15)
  • how british are you? (4)
  • how to manage anger (2)
  • I want to be a part of the human race (1)
  • Ingrid Magnussen fan club (1)
  • izınt landın gıreyt? (2)
  • izınt sıkotlınd gıreyt? (4)
  • k.'nin lüzumsuz referansları (1)
  • keşke derse yetişsem (1)
  • Nazım raks (1)
  • Ne desem? (8)
  • neler diyorum? (6)
  • no animals were harmed during the writing of this post (2)
  • oley beah (3)
  • öküz (3)
  • Parallel dreams (3)
  • possible injuries (2)
  • rubbish (1)
  • Sanat güzel şey azizim (15)
  • sıcak çok sıcak sıcak daha da sıcak olacak bu çarşambaa (3)
  • sıkıldım ondan saçmalıyorum (14)
  • SJ '08 (2)
  • SJ rocks my socks (2)
  • SJ SJ SJ (3)
  • Tanrılar çıldırmış olmalı (3)
  • those were the days (4)
  • tıkaç (5)
  • üç beş soru çözsem fena olmazdı hani (2)
  • Warning: Fırastıreyşın alırt - pörsınıl bat (9)
  • warning: following may content post-modern items (1)
  • Yazılmayasılar (10)

NE IDÜĞÜMÜZ

the good, the bad & the queer
İstanbul, Marmara, Türkiye
Sittinginan Englishgarden waitingforthesun. Ifthesundon'tcome, yougetatanfrom standingintheEnglishrain.
Profilimin tamamını görüntüle

THE GBQ ARCHIVES

  • ►  2009 (2)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (1)
  • ▼  2008 (44)
    • ►  Aralık (2)
    • ▼  Kasım (5)
      • ...Laf olsun
      • Karaköy Vapur İskelesi'ne.
      • lanostalgie
      • Reste En Paix, Cher Monsieur Jean-Pierre Fanet.
      • Bilin çakışı
    • ►  Ekim (14)
    • ►  Eylül (1)
    • ►  Ağustos (4)
    • ►  Temmuz (5)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Nisan (3)
    • ►  Mart (2)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (4)
  • ►  2007 (54)
    • ►  Aralık (1)
    • ►  Kasım (3)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (2)
    • ►  Ağustos (10)
    • ►  Temmuz (14)
    • ►  Haziran (23)

Ken taç dis

  • 'Lait de Coco'
  • Hepimiz ölücez
  • RadarLive the yavrublog
 

http://en.wikipedia.org/wiki/Earth


Visitor Map
Create your own visitor map!