17 Nisan 2008 Perşembe

SJ


Anne, bitti?
Bitti finito the end la fin.
O zaman, il faut imaginer '08 heureux, ama zaten öröyüz biz daha örö olamazdık.


Cheerio then, SJ!




8644 SJ '08


(bitti mi yahu??)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

c. dedi ki...

dis entri iz pörfekşın.

radiopanic dedi ki...

sj bitmez, hep devam eder. sadece yuvadan uçarız o kadar. öğrendiklerimizi, yaşadıklarımızı, hatıralarımızı yanımıza alır hayata doğru yola çıkarız. sjde bulduklarımızın değerini de şimdi anlıyoruz.