24 Eylül 2007 Pazartesi

The Comeback* (böyle bir kelime var mı?, yoksa da ben yaptım oldu./neologisme)

Ey ahali!
Uzun zamandır ev/yer/yurt değişikliği kaynaklı internetsizliğimin sonu gelmiş bulunuyor. "İnternet Dünya'nın sen yüce bir buluşusuuğğğn!!" diyerekten eşyasız odamda ve sevgili "ananecim" in evinin diğer köşelerinde inleyen nağmeler üretmekteyim, öyle ki IKEA hayallerimin ve masamın peşini kısa süreli de olsa bıraktım.
Hayat ne güzel, internetten sipariş edilen Beirut sidileri falan. Ne kadar nostalji düşkünü ve de konservatif bir insan olsam da seviyorum şu bilgisayarı. Şirin şey kerata. Çelişkisiz k. pörsın olur mu? Hayatta olmaz.
key pörsın hu despırıtli vants tu bi et yu. key. rayt nav, piliyz emtivi send mi tu gıreyt biritın!

Hiç yorum yok: