4 Temmuz 2008 Cuma

By the sea, with the fishies splashin.By the sea, wouldn't that be smashin.

Haklısın Mrs Lovett. Gelmeyecek sanılan ve bu nedenle aramızda efsanelere ve destanlara konu olmuş TATİL geldi ve de çattı. Evet, yaz geleli epey oluyor bunu farketmiştim, (aslında hayır), ama başlı başına bi mevzu olan asıl 'tatil' dediğimiz aktiviteden may feyvırıt çayıld olarak bahsi geçen veyahut saygıdeğer blogmeytim olarak da bilinen Gubura ile nihayet yakın gelecekte nasipleneceğizdir.
Her ne kadar hava şartlarının elverişsizliğinden dolayı hayalimdeki tatil bu olmasa da, (60 derece kuzey paralellerinin aşağısı, 60 derece güney paralellerinin yukarısı kurtarmaz) insan bi deniz bi kum bi güneş arıyor tabii. Tamam belki güneşi pek aramıyor (hail to dı alerji mağdurları). Aslında biz Sarıkamış planlarına başladık bile.
Bu arada farkettim, 'tatil' çok güzel kelime yahu. Estetik sanki. Hani gerekli gereksiz sorarlar ya, falanca dilinde en sevdiğiniz kelime nedir diye, çok hayati ve anlamlıymış gibi. Herhalde benim Türkçe en sevdiğim kelime bu olsa gerek. Ama olmayadabilir üzerinde düşünmedim. Neyse öyle olsun varsın. (He de geç)

Cheers y'all!
t

1 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi tatiller canım T.

ben de nasıl istiyorum tatil, anlatamam. lakin massive attack konseri var, ehliyet sınavı var, öss tercihleri var. ağustosta nasipleneceğim ancak. olsun varsın.

sen dön de bir an evvel şöööle bir central park pikniği yapalım beraber, nmmm. frappucinolarımızı da alırız.

öpüyorum.
dönünce haber ver, pls!