Evvet efendim, bendeniz, yine can sıkıcılığın doruklarında bir yazıyla geleceğin maceracı haberci, nat. geo. editörü t. pörsınımın postlarının yanında sırıtmaktayım. Daha yeni döndük, amanin amanin demişken, üç harfliye kimi arkadaşların tabiriyle pabucunu ters giydirmenin (tabi biz ilk 25bine gimeyi bi dıt sanıyoruz kendi küçük dünyamızda) zafer sarhoşluğunu üstümden atamamışken yine, yeniden Booodrum, Boodrum diyerekten kendimi yollara atmaktayım. Küçük kardeşime vakt-i zamanında -hormonal dengemin alt üst olduğu bir an olsa gerek- "söz abla-kardeş tatile gitçez ablacım, hele şu üç harfliyi bi atlatayım!" diye bir vaatte bulunmuşum ki kazandığımı duyar duymaz "tatiiil de tatiiil, çıldırıcaaam!!!!" diye üstüme atladı kerata! Neyse yani sayın okuyucu bir kez daha anaç emosyonlarımın kurbanı oldum!
Öte yandan, Bodrum'un sevgili Bodrum crew'ümüz olmadan, "Eğğğrdiiğğğğnnçç!" diye anırmadan, hasssstasıyım üleyn yapmadan, kumsal girişinden otele girmeden, balkonda balkona nesne atışmadan, dicey abiden şarkı istemeden, patlamayan apandisitler olmadan ASLA Bodrum olmayacağını, buradan "ehieyyhhğğ!" isimli asla kotaramadığım ağlama efektiyle bildirmek isterim.
the k.k.k. took my baby away
"Hadi Joker, olalım!"
"Aaablaaa, hadi ben bavulumu hazırladım, sen daha hazırlamadın mııığğğ?"
BTW: T. pörsınım, drop the act mate, italik falan, sade takıl, ne demiş atalarımız: "les iz mor!" türkçesi: "artislik yapma len!" veyahut: "hareket yapma, hareketin kralını yaparım!"
28 Temmuz 2008 Pazartesi
Packin' (yeah, not backpacking but unfortunately, just packing) to Bodrum
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder