Pek sevgili yavrum, uluslararası ilişkici kadim dostum aka Gubura ikamet ettiği dağda internet bağlantısı bulamamış olacak kıiğ, o da burayı ölüme terketmekten geri kalmamış. (p.s. sarkazm. kendini bilir o.)
Herneyse, ekritür otomatik de olsa insan insandır, insanlara beyin *biiiip*laması yaşatmayalım taraftarı olduğum için, bu sefer kendi kendime söylenmeyi bırakmayı başaracağım, inanıyorum.
Aslında bi dakka, düşündüm de, bilen bilir, bu blog okunmayan bloglardandır şimdi eğri oturalım doğru konuşalım argadaş! Zaten formatı sadece ve sadece ekritür otomatik olan bi blogdan veya herhangi bir yazıdan ne bekleyebiliriz? (Aslında planlı bir yazıdan daha çok şey mesela... hm geç bunu, bu savunma piskolojisi tutmadı) O nedenle ben diyorum ki buradan saygıdeğer bılogmeytime, gel biz bu blogun formatını hepten değiştirelim, hatta hazır davranmışken radikal bir değişime gidelim. Köktenci olalım biraz. The GBQ Türkiye'nin ilk ve tek Gossip Girl formatlı sitesi olsun, mesela??? Fena mı hem? Zaten hali hazırda buraya yazılmakta olan şeyler (felsefe: şey kavramı) ve formatı bu yönde değiştirecek olursak yazılabilitesi olan diğer şeylerin bilgi değeri zaten neredeyse aynı. Bi adaptasyon sorunu olmaz yani zannımca. Hem hazır yıllardır ilk kez fotoğraf çekebilen bi telefonum var ve bluetoothtan anlıyorum... Spotted: K.'nin okul çıkışı pizzahut'ta ne işi vardı? Acelesi neydi a koyim? En altta da, seksi fotoğrafları için tıklayınız. Tabii ki. Gibi gibi.
Bence The GBQ'in bi yüzü olsaydı, o yüz böyle olurdu:

XOXO,
Gosip Törl.

2 yorum:
hueyt lan beni adamdan sayın olmayan okucu kitlesi diye aşağılamayın beni.
anem. yarınki ispanyolca sınavıma(co ablo espanol. si si. con un acento costarricanse!) en güzel çalışma yöntemi olarak burdaki son entriye kikirdemeyi seçtim.
seçtiğime çok memnunum.
biraz da meyıl atsanız gosip törl burdaki c hanımı pek bi mutlu edeceksiniz.
herkese öpcükler
Ah pek sevgili it girl, Oh Canada'nın gulü, party animal tundra cemreem!
1. Sana megrayn&tomhenks ikilisinden You've got mail adlı filmi armağan hatta yok hediye ediyorum. (kübüyle belli sebeplerden hayata geçirdiğimiz 'armağan etmeme ama hediye etme' muvmıntı)
Meylimi hele bir oku, kuzuların sessizliğinin ardında yatan gerçeği göreceksin. (istemdışı oluyo bu atıflar valla billa ya ben de istemiyorum hee artık:D bu seferkinde bi tevriye sanatı da yaptım yanlışlıkla galiba -kuzular bağıntısı)
2. Ooo baştan deseydin ya İspanyolca sınavını, ben çoh süper konuşurum sipeniş, valla bak hemen döktürüyorum: fernnaaağğğnndo toğğğrreess iker 'sker' kasiiiiğğyas serrrco rramoss esspannya maddrriidağ ee paellaağü¿¿ (bütün bunlardan insanlığa bi anlam çıkamadıysa, sanırsam insayt cokumuzun tek vasfı insayt cok olmakmış, gerisi fasafisoymuş. hehe)
tip: bu daş bazı ispanyol fıtbılcıların isimlerinden oluşan kelimeler silsilesini ispanyol aksanıyla ispanyolca konuşma eğilimiylen bahsi geçen dilin esas halinden pek bi alakasız olmak suretiynen olduk olmadık yerlerde yerli yersiz tekrarlayıp durunuz.
XOXO,
gosip törl.
Yorum Gönder