9 Ağustos 2008 Cumartesi

I'm so bored with the U-S-A (but what can I do?)*

Kendimi bir kez daha artık klasikleşmiş 'pek sevgili bılogmeytim Gubura aka Kübü eşzamanlı olarak x lokasyonuna...hede hede' giriş cümlemi yazarken bulmuş olduğum için havaya sağa sola ağaca sıcağa kuşa keneye hatta kediye isyan etmekteyim. Yeter ulan! Hasssta etti resmen. Amarıga Birleşik Devletimsilerine iş gezisi de nerden çıktı yahu?! Herneyse, kendisi anası ilen Nüyork'un bulvarlarını arşınlayadursunlar, ben burada hali hazırda oldukça meşgulum. StumbleUpon denen şey kaç zamandır var, modası zaten geçti mi geçmedi mi hiçbirşeyinden haberim yok zira henüz keşfettim, fakat buna bağımlı oldum ben. Evet evet bağımlıyım. Vallahi hassstası oldum ey olmayan okuyucu, saatlerimi günlerimi verdim ben buna! Bağlayıcılığı bir yerde çok korkunç. Ablamın aylar önceki internet tavlası vakası gibi birşey oldu bu. Hoş, onu ucuz atlattıydık çok şükür. Bütün günüm stumble! ve i like it!'ten ibaret. Bağımlı oldum bağımlı. Şeyt!
t

şeymlıs ps: * = samtayms. (argh! nedeyn?)

Hiç yorum yok: