18 Kasım 2008 Salı

lanostalgie


C.D. the Vancouverite, bu fotoyu -bu anı- hatırlıyo musun acaba?
he he he

t

1 yorum:

c. dedi ki...

konu geçmiş olunca nineler gibi balık hafızalı olmama rağmen gayet net hatırlamaktayım efenim ben o fotoğrafı.

mailime cevap yazmazsan artık dövücem çünkü anlatacak çok şeyim var ama sen anlatmadan anlatırsam çok başına üşüşmüş gibi hissediyorum evlatçığım.

özledim huleyn diyerek de noktalıyım.