9 Kasım 2008 Pazar

Reste En Paix, Cher Monsieur Jean-Pierre Fanet.

Çok iyi kalpliydin Mösyö Fanet, seni çok seviyoruz.
Mekanın cennet olsun.

SJ

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bunu ben de yapacağım bloguma, evet,
o kadar üzüldüm ki.

toprağı bol olsun.