Son zamanlarda izleyip pek başarılı ve kayda değer bulduğum filmleri (Kübü'mle) paylaşmak istiyorum. Yaz sıcağında sıkıntıdan baymışken, hayatıma bir tat bir doku katan bazı filmlerdir bunlar:
- Little Miss Sunshine (bende odtü'ye girene kadar konuşmama yemini edicem o zaman! sendromu)
- White Oleander - tabii ki.. (anneağağa sen niye viking değilsin, niğde ne yaa! sendromu)
- Transformers (buzdolabı birgün optimus pırayma dönüşür mü? sendromu)
- Noi Albinoi (İzlanda'nın ucubik bölgelerinde albino olsam. sendromu)
- Tillsammans (Komün hayat raks! sendromu)
- 28 Weeks Later (anneaa ben yine helikopter pilotu olmak istiyorum! sendromu - helikopter sahnesine ithafen)
- Planet Earth (dünya gezegeni adlı oluşum bütünen raks may vörld! sendromu)
- The Last March of the Penguins (evde penguen beslemek istiyorum! sendromu)
- The Departed (bu filmin casting'ini yapan zata kurban olayım. sendromu)
...
Birkaç tane daha olacaktı ama şu an hatırlayamadım. Malum insan bi insanın belli bir zaman zarfı içerisinde izlemesi mümkün olan film sayısının birkaç katı kadar film izleyince anımsaması zor oluyor.
Birde önceden zaten izlemiş olup, ama kesmediği için tekrar tekrar izlemekte zarar görmediğim bir takım filmler var tabii:
- Top Gun (anneaağ bende pilot olucam! sendromu - çok güçlü bi sendromdur bu)
- X Men: The Last Stand (mutant olsam gücüm hangisi olsaydı? sendromu / kafa karışıklığı + rogue iğrençsin dövünmesi)
Yine unuttum. Evet hafıza kapasitem dillere destandır.
T pörsın dı sılekır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder