9 Ağustos 2007 Perşembe

Sevgili Türktelekom yetkilisi

Sevgili Türktelekom yetkilisi,
Neden benim adsl isimli şeyim çalışmıyor? Neden bilgisayarım internete kafasına estiği gibi bir bağlanıp bir çıkıyor, manik depresif midir bu? Bir aşırı hızlı, bir yok? O yaptığınız ttnet bıttırıbıt reklemları ne işe yarıyor? Aaah! Ah! Sanki yaz günü sıcağı yetmiyormuş gibi bir de internetsiz şeysiz ben ne ederim, kimse de beni düşünmüyor yahu. Pes doğrusu.
Bana acıyın,
dı K. pörsın hu cast despırıtli vants tu get in taç vit zach condon via myspace

4 yorum:

AQUILA alias Jade dedi ki...

t-com a böyle hörmet eden zat-i muhtereminize saygilarimla :) cok güldüm .. Allahta sizi güldürsün :)))

Adsız dedi ki...

budur,
k porsın

konusmak nasip olmuyor
ekle beni msn.e

nniso at hotmail dot com

i love you

the good, the bad & the queer dedi ki...

Gün geçmiyor ki pek sevgili yavrum türlü dertlerle yüzleşmesin. Şimdi bir de şu internet işi çıktı. Neyse ki komşudan kaçak internete girmek diye bir husus var (wireless internet yüzyılın buluşu). It iz yes.

Bu arada bizim evden pür heves pür neşe aldığımız maysipeys sayfası n'oldu Kübücüğüm, hani eve gider gitmez yapacağdın? Hani nerede the good, the bad & the queer'in kollektif sipeysi? Bir an önce bu işe el atmalıyız, valla bah sora gelipte Zaaaach aman oy oy deme. Bizimde Beirut fotoğraflarımız var, bizde comment yazıp Zach pörsını elinde efes ilen göbek atarken ki fotoğraflarını koyabiliriz pekala. Çok şık bi hareket olur bence. It iz yes tu.

Alas..Bir iki saat içinde eşzamanlı olarak Deymın Albarn'ı kesmek suretiylen görüşürüz ;) dı ha ha. Ay kis yu beybi!

the good, the bad & the queer dedi ki...

Efendim ilk olarak blogun 3 kişi(ben, sevgili yavrum ve sevgili su'yum) dışında kişiler tarafından okunuyor olması beni çok duygulandırdı, gerçi bu duygu seli internetime kavuştuğumdan ötürü de olabilir.
nisanım suyum, çok özledim ulağn! görüşçez birgün nihayet, inandım buna. (allahım ne olur).
sevgili yavrum,
ulan internetim yoktu ki myspace'e her hangi bir şey ekleyeyim. zaten anlamıyorum keratanın dilinden ya. bana fazla teknolojik, bana fazla komplike azizim. si ya in dı dersane.
cheers.
K.