8 Temmuz 2007 Pazar

Azimle s.çan betonu deler (*perıntıl advizori)

Gelecek poroğram:

- Asla yazamadığımız ama yazmadan rahat uyuyamayacağımız, kendi ellerimlen japon misali 24 saat bıkmadan usanmadan çektiğim fotoğraflarla süslü Radar live '07 yazısı.

- Şu sıralar yapacak bir iş bulamadığımdan yeniden merak sarıp bu sefer azimle bitireceğim (zaten beş bölüm mü ne) Tomb Raider Legend ile yeniden vuku bulan Tomb Raider / Lara Croft / bilgisayar oyunu sevdam. A Tribute to Tomb Raider, bir nevi. (bir zamanlar tomb raider diye yatıp tomb raider diye kalkıyordum niyeyse, eşzamanlı olarakda oynamaktan ödüm patlıyodu, bir nevi self işkence?).

Fakat şimdi TR Legend oynayacağım..Alev saçan böcüğümsü boss yaratık beni bekler. Ölmüyoda meret. Sinirleniyorum utanmadan.
T.

Hiç yorum yok: