12 Temmuz 2007 Perşembe

Sıkıntı

Sevgili yavrum, allah razı bağıntısı demekten başka bir şey diyemez oldum. İyiki çiziktirdin bir şeyler, ben de yeniden çalışır konuma gelebildim (standby mode off). Şu radarlive yazısı sorunsalı beni öyle bir gerilmiş naylon çamaşır ipi formuna sokmuştu ki "tatilden döniyim sonra oturup yazcam, valla" yakarışlarımdan sonra İstanbul'a döndüm döneli değil elle tutulur, gözle görülür bir şey yazmak; bilgisayarı aç(a)madım bile. Ben bugün bunu öğrendim: Ne zaman duygu dolu anlar yaşayıp, felaket derecede etkilendiğim bir deneyim, bir eksperiyans yaşasam; kendisini hafızamın derinliklerinde özenle paketlenmiş bir şekilde kapalı tutup, kimseye anlatmamayı tercih ediyorum nedense. Bunun için de sürekli bahaneler buluyorum: yok efendim çok süperdii kelimelerle anlatılmaz, yok efendim basiretim bağlandı yazamıyorum, yok efendim galiba çok tembelim... Sonu gelmiyor bunların. Hatırlıyorum da dokuzuncu sınıftayken DT'de bir oyuna gitmiştim, Leenane'in Güzellik Kraliçesi. Şu meşhur İrlanda obsesyonumun kaynağı olmuştu bu oyun, çok etkilenmiştim, gençlik işte(nostaljik takılmaya çalışmak)... Ödev namına bir şeyler yazmam gerekti bunun hakkında, zorladım, uğraştım, yok yazamadım. Yahu, her küçük, minik detayı anlatmak ister mi bir insan? İsterse, roman kalınlığında hallice bir ürünle kalakalırsın işte elinde.
Gel gör ki sayın varolmayan okuyucu, aynısını radarlive için de yaptım. Dünya'nın en aptal, en lüzumsuz, en gereksiz yazısını(şu an okuduğundan sonra geliyor sıralamada) yazmaya yeltendim, hemide Fethiye sıcağı altında. Nitekim hüsranla sonuçlandı, şu an hayatını bir taslak olarak sürdürmeye mahkum. Ben bundan sonra böyle üzerimde fena büyük etkiler yaratan ekisperiyanslarımı yazmaya kalkmayacağım (en azından adam gibi, pilan tematikli bir şeylerle ortaya çıkana kadar); nitekim sonra post-ekisperiyans sendromu yaşıyorum, ottan buttan ultra geyik yazılarımı da yazamıyorum.
Yalnız ve de yalnız,
Not: Beirut'u gördük, ense traşlarını sadece. Adamlar 2mm önümüzde yürüyodu, meraba bile diyecek cesarete sahip değildik! Allahım yarabbim, sen bana akıl fikir ver.
He bi de şu var tabii,
Sevgili yavruma not: Anacım süper olmuş şu yavru blog, süperin.
K.

Hiç yorum yok: