23 Temmuz 2007 Pazartesi

Çemkiren dengesiz okuyucudan inciler

Üç gündür kitap okuyorum. Bir geri bildirim yapayım dedim. Merak etmeyin, kitap okumayı biliyorum dolayısıyla spoiler vermem - bazı sadistik arkadaşlar gibi - (üzerinde cruciatus curse uygulanması gereken bazı kişilerdir bunlar)


  • Bir kere sanırım JKR kitabı yazma sürecindeyken internette orada burada sıkça rastladığımız şu 'posibıl kapıls' threadlerini fazlaca okumuş. Okumakta yetinmemiş, bir de etkisinde kalmış. Yani ne olmuş? Hiç hoş olmamış. Hele yaratıcı, hiç olmamış. Beğenmedim, tasvip etmiyorum canum.
  • Olay akışı açısından daha kitabın nispeten başlarında sayılırım fakat JKR hanımefendinin en tapılası huylarından biri olan 'insanların okumak isteyeceğini' değil de 'kendi yazmak istediğini yazması'nın en güzel sonuçlarından biri olarak, karakterler patır patır dökülmektedir efendim (hayır kabul etmiyorum bu bir spoiler sayılmaz). Dolayısıyla hoşuma gidiyor.
  • Chapter'lar arası geçişler çok belirgin. Hatta neredeyse hepsi bağımsız diyebileceğim.
  • Vee...

KILL'EM ALL JKR!!!!!!!!!!!! DI HA HA HA HAHAAA!!!!!!!!!!!!

T pörsın. (rumuz: voldemort iz gad voldemort iz hat)

Hiç yorum yok: