19 Temmuz 2007 Perşembe

Gecenin bir yarısı post-modern şiirler şarkılar besteler

Bilen bilir, benim 'childhood mate' kontenjanım Pelin kişisi'ne aittir. Ve kendisinin arada sırada (?) bir takım anlamlandırılamayan, sırrı çözülemeyen davranışları sıkça mevcuttur. E yaratıcı insanın hali başka oluyor tabii... Buyurunuz buradan yakınız:

Leydiyiz end centılımın, Pelin's nutella song
'nutella nutella
my dreamy nutella
oh you are so good
you are so chocolatey
nutella nutella
oh so tasty
my nutella
i ate a whole jar of you
now i have another
you make me feel ill
and yet i love you still
see you made me rhyme
oh nutella nutella
i love you still'
Not: Bütün kopiraytlar Pelin kişisine aittir. Bu şarkı Pelin kişisinin malıdır, şahsı tarafından itinayla (?) akıl edilip yazılmıştır. Üstüne konmaya (hmm enteresan) kalkmayınız.
Başka bir deyişle bu şarkının benimle bir ilgisi yoktur.
T pörsın.

1 yorum:

the good, the bad & the queer dedi ki...

Sevgili yavrum,
Pelin çocuuma selam söyle, kendisini öp. Nutellaya karşı aynı hisleri besliyoruz kanımca (iyi de kim beslemiyor ki zaten?). Özellikle şurayı okurken çok duygulandım:
"you made me feel ill
and yet i love you still"
Cheers.