Kolumdan haşince çekilmek hatta ve hatta çekelenmek suretiyle (türkçe meali: zorla) götürüldüğüm Bodrum Türkbükü mevkii'ndeki zöt rezidıns hotel end spa'dan şu an itibariyle dönmüş bulunmaktayım. Nitekim 4 (dört) gün süreli şu sancılı tatil sürecinin tek pozitif motivi elimde büyüttüğüm ilk çocuk (ilk kurban, ki ikincisi de kardeşimdir) diyır kuzenim Elif kişisi ile öpüşüp koklaşabilmem oldu. Kendisiyle bünyemize bol bol tuzlu deniz suyu ve Şirin Pancaroğlu müziği aldık, olası dünya turları hayal ettik.
Sonuç olarak,
Kendime not: Bodrum da ne yahu? Ayvalık raks (nat ayvalık bat cunda daz).
Sevgili yavruma not: Elif var ya (o ne tilkidir ooo!!), onun okuldan arkadaşı geçen sene Helsinki'ye yerleşmiş. Dünya turu yapalım derken "Aa Finlandiya'ya da uğrayalım arkadaşım var benim orda" cümlesini sarfetti. Sarfeder sarfetmez de senin söz konusu ülkeyle kurmuş olduğun gönül bağından bahsettim kendisine. Bilgine sunarım may diyırıst hani end bani çayıld.
K.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

1 yorum:
Pek sevgili yavrum,
Dün de belirttiğim gibi döndüğüne epeyce bir sevindim. Bu sevincimi tekrardan tekrarlayıp insanları korkutmak niyetinde değilim, o yüzden blog üzerinden sarılıp gohlaşmak eylemini şimdilik geçiyorum ;)
NEEEE Bİ ARKADAŞI HELSİNKİ'YE Mİ TAŞINMIŞ??????! AMA NASIL??? NİYE???? HANGİ MAHALLEYE???? VİZE NASIL VERMİŞLER??? KOLAY OLMUŞ MU??? HAYAT ORADA ZOR MUYMUŞ??
..üeeğah...
Helsinki'ye taşınmak?! nasıl bir iştir yahu? Yok artık. Aklımın ve de zihnimin anlayabileceği, idrak edebilecekleri sınırını aştı bu, yok yok. Erör verdim. Tıkaç.
---
sistım feyliyır.
Yorum Gönder