12 Temmuz 2007 Perşembe
Fatih Akın my mate
İştee!!! İşteee bulduuum! Buldum onu! Dı ha ha! İşte televizyonda bana bir kez görünüp bir daha asla görünmeyen film! İştee!! Buldum seni! Ha haa!
Fatih Akın niye bu kadar süpersin? Açık konuşalım.
Not: Fişleri prizde bırakmamak konusunda haklıymışım demek! Paranoyam değilmiş! Böyle bir şey varmış!
Ve tabii ki F.A. incileri:
-Şarjı doldurma alaleti
-Elektrik, ışık mışık falan onların hepsini kapatın
-O kadar
Dünyanın ısınmasını stop etmemiz lazım.
Dünya soğuk kalması lazım.
T.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

1 yorum:
Sevgili yavrum lan nasılsa kimsenin bize tek bir yorum yazacağı yoh. Ben yazayım, ulan ne güzel adam şu Fatih Akın. Kendisi filimlerini izle izle doyma bi insan olması dışında aynı zamanda konuş konuş dadından yime bi insan. Bi de burası çok soğuk, ehehe ehe demesi yok mu? İçten misin nesin be adam, çok seviyorum seni! dedirtiyo. Afferin anam, ne iyi ettin de koydun çok güzel oldu bu. En kısa zamanda hasret giderip, öpiüşüp gohlaşmak dileğiynen (grenouille). Seni de Fatih Akın kadar seviyom, hatta daha bilem çok.Özledim lan.
Kübü'n
Yorum Gönder