19 Temmuz 2007 Perşembe
Şimdi reklamlar
Hayatımda gördüğüm en güzel reklamlardan biri. Belki de en güzeli. Şaheser, sanat eseri, zeka. Şunu yakalayabilmek için reklamları pür dikkat pür neşe izler oldum. Yapan yapıyor. Öte yandan sahip bizi yataşa götür, ve akbank kobi reklamı var tabii.. Varlıkları nasıl açıklanır, nasıl telafi edilir henüz bilinmez. Evrenin sırrı işte. (Clark Kent taşları aldın bak artık bilemiyorum).
Not: Ford mondeo adlı araba nasıl birşeydir, neye benzer, hybrid midir orasını bilemiyorum. (soru: reklamda bahsi geçen ürünün adını sanını şeklini şemalini hatırlamıyorsak, o reklam çok şahaneyse bile başarılı sayılır mı?) Sokakta görsem aha budur diyemem. Zaten herhalde bir kaç araba hariç hiçbir arabanın markasını söyleyemem orası ayrı. Herneyse, burada önemli olan şey 'reklam' gibi dünyanın en sakat olgularından birini sanatsal bir aktiviteye dönüştürmüş olmaları (sanatsal şölen). Tabii Michael Andrews amcanın herhangi bir bestesini ya da rastgele uydurduğu herhangi iki akoru hangi görüntünün üzerine bassan o en sanatsalından bir sinema yapıtı olur çıkar. Ama yok, buradaki fikir de çok cinyıs. Fazla sempatizanlık yaptım bu reklama ben. Alt tarafı reklam. Kees.
T pörsın.
Not II: Ama çok güzeeeel! <3
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

2 yorum:
Sevgili yavrum,
Reklam dudağımı uçuklattı (gerçi benimki kadar çok uçuklayan bir dudağın varsa bu pek bir iltifat olmuyor ama deyim öyle ne yapayım?). Nasıl bir cinyıs lan? E tabi senden kaçar mı? Nerde cinyıs bir artwork var anında yakalamazsan olmaz di mi?(Bu huyunu seviyorum).
He bir de, özledim lan! Yeter artık, dün melekle konuştum sendromu atlatamadı daha, gidemezsin hiç bi' yere evde oturcaksın dedi, sinir oldum bende ama düşüncem bir kısım cinlikler, haber bekle:D
"Reklam dudağımı uçuklattı (gerçi benimki kadar çok uçuklayan bir dudağın varsa bu pek bir iltifat olmuyor ama deyim öyle ne yapayım?)"
Canum, uzun zamandır bu kadar inançla yarılmamıştım sanırım :D
Bir de herşey bir yana, reklamın çekildiği 'mekan' (geniş anlamda) harika be şekerim.
Ben en çok arabalardan birinin köprünün altına takılı kaldığı sahneye ve yine bi başkasının katlı otoparktan havalandığı sahneye bayılıyom.ttt
Yorum Gönder