Anacım, ben orada çelişki insanıyız dedim, ama bir sor bakayım, niye dedim? (italik yaptım, vurgu manasında bah). Şimdi ben oraya ister idim ki yazayım, ben aslında ay olveyz nov vat ay em tolkink abağt ama senin özel durumunu göz önünde bulundurarak 'çekilim' yapma diye (piskolojim dört geldi) oraya kendime yansıtma yaptım, jest olarak yani sana karşı. Yavrum benim, bir gün gelecek sen kendini 'finlandiya'ya gitmek mi??? çıldırmış olmalısın, hayal kuruyoduk yoğ artık!' derken eş zamanlı olarak kamp başvurusu için tur bürosunun kapısının önünde bulunmaktan vazgeçeceksin. Hatta - Ben buna şimdiden inanıyorum. Hehehe. Sahi, Nazım n'apıyor acaba?
T.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder