23 Haziran 2007 Cumartesi

Özel mi özel arabası olup, bastılar mı gaza gidenleri kıskanıyorum!

O kadar konser yalan oluyor alarmları vermek boşa olmasa gerekti; çünkü Cülyın Loyd Vebır 17. yüzyıldan kalma enstrümanıyla ülkemize gelip konserini verdi, izleyenlerin ağzından sular seller fışkırttı ve de gitti. Gitti. Biz gittik mi Tuçem? Hayıırr. Neden? Ulaşım problemi yaşadık?! Şu dakikadan sonra istediğimiz kadar kontr argüman bulmaya kasalım: diyelim ki: "Aa ama tırnağımı çektiler gidemezdim", "Aa ayağımı ikinci kez burktum gidemezdim", "Yok artık konser sırasında yandım anam ahh ayağımmm diye bağırmaktan iyidir aaa nası gidecektim bu halde??"... Ama çok iyi biliyoruz ki değil tırnağını çekmek ayağını koparsalar bile o konsere giderdin (kanında var ne de olsa, bakınız: ablanın ayağından ameliyat olup akağbinde Rolling Stones konserine gitmesi).
Aman yarabbi! Ulaşma ve ulaştırılma sorunu bir kez daha can yaktı sevgili okuyucu! Bu sorun genelde herkesin, allahın bile unuttuğu bir dağda yaşayan benim canımı yakardı bu kez sevgili yavrumunkini de yaktı. En azından yanlız değilim. Bu da böyle birşiy.
Neden araba kullanamıyorum? Neden? Neden?
K.

Hiç yorum yok: