Radar'dan önceki son gün, ha ha. Hava atmış derecenin biraz altında. Ayağımdan ameliyat oldum, dolayısıyla denize giremeyeceğim, hatta girememekle kalmayıp ayağımdaki &%!'^? pansuman yüzünden doğru düzgün duş almakta bile zorlanacağım. Bu ne demek oluyor? Festival boyunca çok fena (siriyıs) hijyenik problemlerle karşı karşıya kalacağım. E sıcak tabii. Herneyse, artık kübücüğüm bir şekilde yardımcı olur da pislikten bünyemde mikroorganizmalar üretmekten kurtulurum. İğrenç bi yazı oldu bu ya. Bu kadar paylaşımcı olmamalıyım. Tabi kimsenin okumadığını bilince insan alenen herşeyi yazmaktan kendini alamıyor.
Herşey bi yana, mutlu bi haber de almadık değil (burdaki 'de' ayrı mı yazılır bitişik mi?). Ehem ehem: Sevgili okuyucular (?), Radar Live'ın ilk günü - ki kendisi 29 Haziran Cuma gününe tekabul etmekte, a.ka. yarın - Duman adlı ne idüğü belirsiz (zevkler & renkler issue) grup yerine Mor ve Ötesi adlı bir zamanlar pek bi dadından yinmeyen ama artık 'Şirket' isimli şarkılarının kıvamına gelen grup sahne alacaktır. Üzülmeyiniz, Radar yetkilileri "keh keh keh cuma günü sadece duman var, izleyeceksiniz işte!!!! izleyeceksiniz!!! zorlaaa!!! ni ahahaha!!!!" diye çok çabaladı, çok efor sarfetti, lakin allahın sopası yok işte. Duman adlı sevimsiz grup son dakka çemkirmesi yapmış, böylece festival kapsamından çıkarılmışlar. Ya da ayrılmışlar? Kim bilir? (kimin umrunda?). Bu olayın beni ilgilendiren tek tarafı, festivalin ilk günü abzük bi gruba tahammül etmek zorunda olmayışım.
Ee işte müzik piyasasıda böyle bi yer, ne entrikalar dönüyor. Gün geçmiyor ki bu insanlar birbirine çemkirmesin, konserleri turneleri iptal etmesin, gruplar dağılmasın. Falan da filan da. HA HA HA! Festivalin ilk günü kurtarıldı, mişın komplitıd.
T.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder