17 Haziran 2007 Pazar

Lambadan cin çıksa dilenecekler


Hava çok sıcak! Aslında fazla sıcak, yoksa deprem mi olacak? (hmm, post modern bir şiir denemesi? ) Hava hep bu kadar sıcak olacaksa bundan sonra, bana müsaade arkadaş. Bizim gibi sıcak sevmeyen, güneş açtımıydı afakanlar basan insanları yirmi birinci yüzyılda artık kuzeyinde kuzeyi, en kuzey, hatta kutup noktası paklar. Aah ah. Boşuna north pole dememişler. Şu an şurada olsaydım, şu an burada sıcaktan çemkiriyor olmazdım. Finlandiya'nın dağlarında koşup geyiklerin çektiği kızaklara binmek istiyorum, köpek de olur. Acaba tam şu an işi gücü bırakıp (iş güç derken?) dolabın kapağını açıp içerde Narnia mı aramalıyım? Hazır sıcaktan da piştim, belki halüsilasyon görürüm. Ya da en iyisi sims'i açıp kış mevsiminde oynayayım. Hatta yetinmeyip sim'leri soğukta zorla kar topu oynatıp, snow angel yaptırıp soğuktan dondurayım. Ni aha, evet!
T.

Hiç yorum yok: