17 Haziran 2007 Pazar

Sol ayağım

Eveet, hayırlısıyla 2007 yaz mevsiminin ilk kazasıyla sakarlık sezonunu açmış bulundum! Görünmez kazada bir numara sakarlık gurusu ben şahsen kendim düz yolda yürürken olmasa bile bu sefer, merdivenden inerkene ayağımı üzerinize afiyet pek şekilli burkmuş durumdayım. Şu an kendisi x ekseni misali yatay pozisyonda uzanıp "ohh! bugün bilmemkaçyüzton çeken Kübünün ağırlığını sağ ayağa yükledik, işler rahat" modunda keyif çatmakla meşgul. Gelin görün ki ben, bunun acısıyla suratımı ekşite ekşite yüz felci, aman ayağımı çarpmayayım diye gerile gerile sekiz adlı rakamın formunu aldım. Bakalım yarın sabahın kargaların kahvaltılarına başlamadıkları kör saatinden, gecenin bi yarısına kadar hala ayakta kalmayı nasıl başaracağım?(i'm a survivor mode on)
İşin komik yanı şu ki, pek sevgili Tuğçe hanfendi de ayak (hatta onunki de sol galiba) acısından muzdarip, onunki pek bir kronik ama olsun. Kalp kalbe karşı anladık da kardeşim, ayak da ayağa mı karşı yani?! Şu dünyada pek tuhaf şeyler dönüyor azizim, peh!
K.

Hiç yorum yok: