21 Haziran 2007 Perşembe

Moleskine bey amca


Sıkeçbuk aldım kendime, ha ha! Allam çok sempatik, sürekli elimde taşıyıp duruyorum. Kısmetse birazdan doldurmaya başlayacağım. O değilde, şimdi bu sıkeçbuk ya, benim buna çizmeye başlamadan önce başka bi rendım sıkeçbukta çizmem lazım önce çizeceğim şeyi. Yok yok, benim gibi takıntılı bünyelere iyi gelmez bu Moleskine'ler. Fetiş objesi mübarek.
T.


Not: Şu hale bakın aman tanrım! Yoğ artık! Hepsini almalıyım! Hepsi benim olmalı!!! May pıreşıs! Nİ A HA HA HA!!! Müzik notbukunu bile istiyorum, beste yapıcak kadar solfej bilgim yok ama olsun! Poroblem değil orası yani! Fazla şekilli olmuş bunlar, dayanamıycam! Şu rafın hali nedir, getirin onları bana! -- *system failure*

Hiç yorum yok: