Şimdi sol kolonda uzunca bir yazı var dikkatinizi çektiyse, blogun olmayan amacını bildiren. Sonunda da aman dikkat! bazen çelişki insanıyız yazılı. Aslına bakarsak bu ibare sadece ileride saflığımız, tecrübesizliğimiz kaynağından doğabilecek olası çelişkilere hazır bir bahane sunmak gereksiniminden değil, gerçekten de çelişki insanı olduğumuzdan. Gerçi özünde çelişki insanının allahı olarak adlandırılabilecek dengesizlik anıtı bendeniz, bu paradoks hadisesinde önde pankartı taşıyan kişiyim; fakat sevgili Tuçem yavrum da buraya -iz takısını getirerek aslında her insanın kendi içinde çelişebileceği gerçeğinden yola çıkıp kendini de benden ilan etmiş. Aman diyim, baştan uyarayım, onunkiler değil ama benimkiler can yakar. Yine de özümde iyi bir insanım, iyi niyetliyim, sorunumu kabullenmiş bulunuyorum, en kısa zamanda da dermanı bulunmuş olacak. (Kabullenmek çözmenin yarısıdır zaten değil mi??)
K.
16 Haziran 2007 Cumartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder