Bana mı öyle geliyor yoksa günlerdir "ohoooaaaa çarşamba çok sıcak olacağhhhmış sakın dışarı çıkmayııınn, ölürsünüüüz, 55 derece olacaağhmışş, felakeeet, çarşamba günü dananın kuyruğu kopacağh!!" diye gözümüz boşuna mı korkutuldu? Şahsen sabah ilk uyandığımda 'allahım, evet birazdan öleceğim, eşşedü ennaa--' diye içimden geçirmedim değil, fakat o ekstrem sıcaklığın odamdaki halı ve kapalı olan camlarla bi ilgisi olabilir. Zira bunu idrak edecek kadar bilincim yerine geldiğinde ni ahaaaağğ diye camlara doğru öyle bir atıldım ki zavallı ne olduğunu şaşırdı. Neyse. Hava şu an bariz kapalı ve esiyor. Hatta neredeyse optimistliğin, kandidliğin sınırlarını zorlayıp yağmur bile yağacak diyeceğim. Hani, bu muydu o 'mighty çarşamba'? N'ooldu? Gayet serin şu an hava önceki iki güne göre. Birazdan şakır şakır yağmur yağarsa bile hiç şaşırmayacağım, artık meteorolojiye hiç güvenim kalmadı. Aslında bu biraz iyi bişey, çünkü önümüzdeki bir kaç günü yine arabistan çölü sıcağı göstermişti. Artık hayata daha pembe gözlüklerle bakıyorum.
Dün rüyamda öyle bir yağmur yağıyordu ki, etrafı sel götürüyordu. Ve biz bu selin, çamur deryasının içinde pür neşe, ağzımız kulaklarımızda, etrafa koşturuyorduk. Baya selin içinde oynuyorduk diyebilirim. Yanımda kim vardı hatırlamıyorum tabii, o sırada yağmur yağması olayına yoğunlaşmıştım. Valla şu an iki damla yağmur damlası düşsün, çok ciddiyim kendimi sokaklara atacağım. Zaten hava şu an çok güzel esiyor. Ha ha ha!!! Doğa çok cin bi oluşum, allah karetsin seviyom lağn!
T.
Not: Madem meteorolojiyi hicvettik, bari kültür bakanlığınada iki çift laf edeyim (bu gidişle bu blog izlenecek, rtük kararıyla kapatılacak - olsun sükse yapar ni aha). Marmaris Bale Günleri adlı nadide oluşumun kaynak (a.k.a para) yetersizliğinden dolayı başladığı gün bitmesine seyirci kalınıyor ya, ben artık ne diyeceğimi ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Sayın kültür bakanımız bir camiiye ayaküstü cüzdanını çıkarıp 1000 ytl bağışta bulunabiliyor ama. Madem böyle bir kapasite var, o halde niye 'kültür' alanında hiç kullanılmıyor? Hani 'kültür bakanlığı', o hesap yani. Neyse.
Not II: Ah işte, sonunda yangın da çıktı (çıkmıştı zaten de, yakında çıktı yani). Ben bunu yazarken eş zamanlı olarak yan sokaktan bi itfaiye aracı geçti, sirenleri açıktı. Eğer sahiden bi yangınsa, ben bunu buraya yazdım (araştırmacı gazetecilik blogculuk).
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder