17 Haziran 2007 Pazar

Top 5 @ 00:46 / Nazım kuğoteyşıns

Madem Nazım dedik, o çok ünlü ve değerli laflarından bahis açmamak olmaz. Hatta dur ben buna bir leybıl yapayım özel. Sonradan da yazarız kesin biz manasında. Leydiyiz end centılımın, sevgili Nazım hocamızdan bir kısım seçmece inciler :

5- Geçen Antalya'dan öğrenci geldi

4- Bu/şu/o üniversitenin dekanı benden ders alıyor

3- Beş yüz küsür mühendis yetiştirdim

2- Türkiye'de en çok formülü ben bilirim, ama hiç kullanmam

1- Rasat hataları dersini tek ben verdim


Ah Nazım hoca, şu lafların yerine anlattığın matematik zımbırtılarından hiç olmazsa iki üç tane formül kafamıza gireydi, şu an cinyıs olduyduk. Teeey tey

T.

Hiç yorum yok: