Efeniim, evet hayırlıyısıynan internette beirut, nouvelle vague, juliette and the licks vb. gibilerinden tonlarca tapılası ismi görüp dumur olup akağbisinde "bu ne lan şaka mı?" repliğini dile getirip de biletleri bilmemkaç ay evvelinden alınmış, uğruna hyde park'taki o2 festivalinden vaz geçilmiş (gerçi tek neden bu değildi tabiyki, ulaşım, para, vize gibi başka ufak detaylar da yok değildi) sevgili radar live isimli oluşumun günü geldi de çattı. Lakin şimdi de "bu kadar zaman bu oluşumu gereksiz yere mi övdük?, ya acaba gitmesek mi?, biletleri mi satsak?, hayal kırıklığına uğriycaz galiba?, of nası olcak bu iş?" gibilerinden sorgula butonuna basılmışcasına kendimizi mantığın sınırlarını zorlamaya ittiğimiz anlar oldu (boşuna mı yazıyor orada çelişki insanıyız diye). Yok ama, tabiyki gidilecek de, öyle "iç huzursuzluk yaratalım illa" bünyesideki sorular bunlar tabii. Yalnız, şöyle bir son dakika problemiyle yüzleşmekteyim: acaba cuma akşamı çok pek sevgili canım cicim dadından yinmez yapısı olan bir insanın doğum gününe mi gitmek lazım? yoksa onu istemeyerek, içi cız ederek de olsa ekip (!?!?), mor ve ötesi mi izlemeye gitmek lazım? Esasen gerçek problem mor ve ötesini kaçırıp kaçırmamak değil, zira kendileri yerli malı yurdun malı canım isterse günün birinde giderim (darıldım ben onlara son albümde zaten buyrun burdan bakın: tanımlanamayası dinleyici kitlesince ister istemez tapılan"cathcy" melodili şarkılar). Gelin görün ki, ertesi gün ben Kilyos'lara kadar tek başıma gidemem, mümkün değil, korkarım yahu, midıl of nover sonuçta. Hazır sevgili yavrum ve kendisinin sevgili ablası (dı big sis issue) ve de onun sevgili arkadaşı ile birlikte gitmek varken, bilemiyorum yahu.. Amaaaağn! Karar vermek zor zanaat! Ne yapacağım ben yahu? Olmadı.
K.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

2 yorum:
hahaha, süper ya.
aynısı bana da oldu, acaba gitmesem mi, bileti de satsam cok para eder simdi of falan.
niye boyle tribe girdik biz ya, boyle aylarca feci gaz modda bekleyip, son anda "ehem öhöm" gelinlik kız gibi.
satsam kirlangic dovmelerim cikardi yani ama CSS kazansin dedim. ehueh.
dedik dedik, çemkirdik de gittik ama ehe. iyki gittik lan, çok eğlendik. unutmam ben bunu asla.
Yorum Gönder